Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://hdl.handle.net/11649/39936

Τύπος τεκμηρίου: Άρθρο
Τίτλος: The Dilemma of the Unsatisfied Customer in a Market Model of Public Administration
Δημιουργός: Kelly, Janet M.
Ημερομηνία: 2005-02
Θεματικές κατηγορίες: Επιχειρήσεις και ανταγωνισμός
Οικονομικές και εμπορικές συναλλαγές
Πολιτική ζωή
Θέματα: Καταναλωτής; Δημόσια επιχείρηση; Δημόσια διοίκηση; Ιδιωτική επιχείρηση; Προστασία του καταναλωτή
Πηγή δημοσίευσης: Public Administration Review, Vol. 65, No. 1, p. 76-82
Γλώσσα: Αγγλικά
Άδεια χρήσης: Αναφορά Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή
Ταυτότητα τεκμηρίου: A1S4-6_Diafth_F5T42
Φάκελος: 1995-2011 Διαφθορά
Συλλογές που ανήκει ο φάκελος:Μετά την πρωθυπουργία (2004- )
Βουλευτικά και υπουργικά χρόνια (1981-1996)
Πρωθυπουργία (1996-2004)

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
A1S4-6_Diafth_F5T42.pdf845.61 kBAdobe PDFThumbnail
Δείτε/ Ανοίξτε